Pri objednávke nad 39 EUR doprava do celej SR zadarmo!
Pri objednávke nad 39 EUR doprava do celej SR zadarmo!
pre kúpne zmluvy uzavierané na diaľku prostredníctvom e-shopu www.hi-heels.sk
Prevádzkovateľom e-shopu je Versium, s.r.o.
IČO: 36742651, DIČ: 2022331652 (ďalej len „predávajúci“). Nákup tovaru prostredníctvom e-shopu www.versium.sk môžu uskutočniť fyzické i právnické osoby (ďalej len „kupujúci“). Dohľad vykonáva SOI pre Bratislavský kraj.
Kupujúci si môže cez e-shop objednať akýkoľvek tovar, pri ktorom je umiestnené tlačidlo „PRIDAJ DO KOŠÍKA“. Po vybratí tovaru vložením do košíka kliknutím na ikonu „ZOBRAZIŤ KOŠÍK“ možno uskutočniť objednávku kliknutím na „SKONTROLOVAŤ A OBJEDNAŤ “. Následne kupujúci vyplní objednávkový formulár a odošle ho kliknutím na ikonu „OBJEDNAŤ“. Po vytvorení objednávky bude táto zaregistrovaná v systéme o čom bude kupujúci informovaný e-mailovým oznámením o prijatí objednávky. Okamihom prijatia oznámenia do mailovej schránky kupujúceho o prijatí objednávky sa objednávka považuje za doručenú.
Všetky ceny tovarov sú konečné, vrátane 20 % DPH. Sme platiteľmi DPH. Možnosť platby kartou: VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro, Dinners Club a Discover.
Predávajúci dodá objednaný tovar kupujúcemu najneskôr do 30 dní od odoslania objednávky.
Ak tovar nie je fyzicky na sklade a dodanie by trvalo viac ako 30 dní, predávajúci o tomto informuje kupujúceho a tento má právo od objednávky odstúpiť.
Tovar posielame kuriérskou spoločnosťou ReMax Courier Service. Obchodné podmienky ReMax Courier Service nájdete tu: http://www.remax.sk/portals/0/docs/vop_remax_od_01082014sj.pdf
K cene tovaru účtujeme poplatok za prepravu (tzn. prepravné a náklady súvisiace s odoslaním zásielky) v sume 3,40 €. V prípade dobierky účtujeme naviac 0,60 €. Uvedené platí len pre zásielky na území SR.
V prípade platby kartou je možný osobný odber v sídle spoločnosti, Bajkalská 21/A, 821 01 Bratislava.
POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
1. Právo na odstúpenie od zmluvy
Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.
Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa keď Vy alebo Vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete tovar.
Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným Vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adresu
Versium, s.r.o., Bajkalská 21/A, 821 01 Bratislava
Mail: info@versium.sk
Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy:
Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.
2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy
Po odstúpení od zmluvy a vrátení tovaru v nepoškodenom stave a nepoškodenom originál balení na adresu sídla spoločnosti, Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame.
Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.
Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená do 14 dní po doručení vráteného nepoškodeného tovaru v originálnom balení späť na našu adresu.
Zašlite nám tovar späť najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.
Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.
Zodpovednosť spotrebiteľa za škodu vzniknutú na vrátenom tovare: Zodpovedáte za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.
1. Kupujúci si tovar musí vizuálne skontrolovať ihneď pri a po doručení tovaru. Má nárok tovar neprebrať, ak je na ňom viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou alebo ak je tovar neúplný. V takomto prípade je povinný spísať s doručovateľom protokol o škode alebo zásielku odmietnuť prevziať.
1. Záručná doba tovaru je 24 mesiacov. Ak je u predávanej veci vyznačená lehota na použitie, záručná doba sa neskončí pred uplynutím tejto lehoty.
2. Ak je tovar poškodený, musí na ňu kupujúci upozorniť bez zbytočného odkladu.
3. Ak ide o chybu, ktorú je možné odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný chybu bez zbytočného odkladu odstrániť, najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
4. Ak sa chyba nedá odstrániť a bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy ustúpiť. Platí aj ak ide o odstrániteľné chyby avšak kupujúci pre opätovné vyskytnutie sa chyby po oprave nemôže vec riadne užívať.
5. Ak ide o neodstrániteľné chyby, ktoré nespôsobujú nepoužiteľnosť tovaru, má kupujúci právo na primeranú zľavu.
6. Kupujúci uplatňuje reklamáciu prostredníctvom diaľkovej komunikácie (listom, telefonicky alebo mailom) a je povinný reklamovaný tovar spolu s kópiou dokladu o zakúpení tovaru doručiť predávajúcemu. Predávajúci vydá potvrdenie o uplatnení reklamácie kupujúcemu najneskôr spolu s dokladmi o vybavení reklamácie.
Predávajúci sa pri spracúvaní osobných úradov riadi Zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov. Osobné údaje sú spracúvané len za účelom vyhotovenia faktúry a dodania tovaru a sú chránené v zmysle zákona.
Dohľad vykonáva SOI pre Bratislavský kraj, adresa : Prievozská 32, P. O. BOX č. 5,
820 07 Bratislava 27, tel. č. : 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04 , mail: info@soi.sk
Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov :
Podľa Zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov účinného od 1.1.2016 sú orgánmi alternatívneho riešenia sporov zo zákona Úrad pre reguláciu sieťových odvetí, Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb a Slovenská obchodná inšpekcia.
Podľa § 11
(1) Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva.
(2) Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „návrh“) subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na žiadosť podľa odseku 1 odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania.
© hi-heels.sk 2017 | graphico | Zásady ochrany osobných údajov |